مزیت‌های خرید از تراول استارت چیست؟ چرا باید به جای مراجعه به آژانس‌ها، از شما بلیط بخرم؟

تراول استارت، علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین بلیط را در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و خارج از ساعت‌های اداری برای‌تان فراهم می‌کند، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه شما می‌توانید تنها با چند کلیک به تمام پروازهای معتبر در مسیر و در تاریخ مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، همه‌ی گزینه‌های موجود برای خرید، ازجمله پروازهای ارزان‌قیمت و امکان جستجو در تمامی کلاس‌های پروازی چارتر، اکونومی و بیزینس را مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها، امکان کنسل کردن بلیط‌ها به صورت آنلاین را در اختیار شما قرار داده است. در نهایت تراول استارت خرید اعتباری، تسویه‌حساب در سررسیدها و خدمات دیگری را نیز برای مشتریانش در نظر گرفته است.

آیا این شیوه خرید مطمئن است؟

بله قطعا تمامی خدمات این سیستم مورد نظارت و تایید مدیر فنی مقیم و دارای مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و تمامی عملیات در سیستم ما ثبت میگردد.پیگیری هر مورد بسادگی از طریق تلفن امور مشتریان ما قابل انجام است و در صورت نیاز پذیرایی از شما در دفتر ما موجب امتنان خواهد بود.

در صورت نیاز به تغییر یا کنسل کردن بلیط یا رزرواسیون خود چه باید کرد؟

در پروازهای برنامه ای که از مقررات سازمان هواپیمایی کشوری تبعیت میکنند شما امکان تغییر و یا ابطال بلیط خود را با پرداخت جریمه خواهید داشت. این کار از طریق سایت ما و یا از طریق تماس باتلفن مرکز تماس میسر است.ابطال و یا تعییر پروازهای چارتربر مبنای مقررات امکان پذیر نیست. انجام تغییرات در مورد هتل ها و یا تورها بستگی به سرویس دهنده دارد و در قرارداد شما در هنگام خرید مشخص میباشد.

آیا می‌توانم مشخصات بلیطم را آنلاین ببینم و چاپ‌اش کنم؟

بله. شما این امکان را دارید که در پنل کاربری‌تان و در بخش بلیط‌های خریداری شده، اطلاعات و وضعیت تمام بلیط‌هایی که از وب‌سایت خریده‌اید را مشاهده کنید.

آیا می‌شود نام مسافر را بعد از خرید بلیط تغییر داد؟

خیر، به هیچ وجه نمی‌شود در این مرحله نام مسافر را تغییر داد یا اصلاح کرد. اگر تغییری ایجاد شود، باید بلیط خریداری شده را کنسل و بلیط جدید صادر کرد.

بعد از تکمیل مراحل خرید، چطور بلیط به دست من می‌رسد؟

نسخه‌ی الکترونیکی بلیط بلافاصله به ای‌میل‌تان فرستاده می‌شود. 

ایمیل تایید خرید و بلیط به دست من نرسیده است، باید چه‌کار کنم؟

اگر پس از تکمیل مراحل خرید، بلیط به ایمیل‌تان فرستاده نشد، لطفاً ابتدا بخش های Junk و Spam و Promotion  ایمیلتان را چک کنید تا مطمئن شوید که ایمیل ما به اشتباه وارد این پوشه ها نشده باشد. پس از آن می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علت این مشکل را بررسی کنیم و در نهایت بلیط را برای‌تان بفرستیم. علاوه بر این، شما می‌توانید آرشیو بلیط‌های صادرشده‌‌تان را در پنل کاربری خود مشاهده کرده و آن‌ها را از همان‌جا چاپ کنید.

اگر مراحل خرید را بدون مشکل طی کرده باشید، رزرو شما با موفقیت انجام شده است و دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

حتماً باید بلیط چاپ شده را باخودم به فرودگاه ببرم؟

ارایه‌ی بلیط چاپ شده در پروازهای چارتری لازم و ضروری است، در پروازهای سیستمی، ارایه‌ی شماره‌ی بلیط و مدرک شناسایی برای دریافت کارت پرواز کافی است، اما با توجه به وابسته بودن این مسئله به کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه، توصیه‌ی ما به شما این است که در پروازهای سیستمی هم، بلیط‌تان را به همراه داشته باشید. 

آیا بلیطی که خودم آن‌را چاپ کرده‌ام معتبر است؟

بله، این بلیط کاملا معتبر است و می‌توانید بی هیچ مشکلی آن‌را به پایانه‌ی مربوطه ارایه کنید.

مقدار بار مجاز من چقدر است؟

مقدار بار مجاز در هر پرواز، طبق قوانین خطوط پروازی مشخص می‌شود.

تفاوت میان خرید بلیط بصورت آن-لاین و خرید آن از آژانسهای مسافرتی معمولی چیست؟

در بسیاری از جنبه های زندگی روزانه ما وارد شده و انجام امور را ساده کرده است.

آيا باید در پروازهای داخلی هم کارت شناسایی ارایه کرد؟

بله؛ ارایه‌ی کارت شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه‌ی رانندگی یا گذرنامه) در زمان دریافت کارت پرواز و ورود به سالن ترانزیت در پروازهای داخلی ضروری است.

در روزهای تعطیل هم می‌توانم از تراول استارت بلیط بخرم؟

بله، یکی از مزیت‌های مهم تراول استارت این است که امکان خرید آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده است که با توجه به آن، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و هفت روز هفته، بلیط‌ هواپیما بخرید.

چطور می‌توانم بلیطم را کنسل کنم؟

شما می‌توانید از طریق گزینه‌ی استرداد در بخش بلیط‌ها و در حساب کاربری‌تان، درخواست کنسلی‌تان را بفرستید و علاوه بر آن، نحوه‌ی بازپس‌گیری وجه‌تان را هم مشخص کنید.

اگر در پرواز چارتر، دچار مشکل بشوم و مجبور شوم بلیط جدیدی بخرم، باید چه‌کار کنم؟

اگر مسافر به دلیل اخلال در سرویس آژانس چارترکننده‌ی پرواز، مجبور به خرید بلیط جدید شود و آن‌را به ایمیل پشتیبانی (support@travelstarter.ir) بفرستد، تراول استارت خسارت را تا دو برابر قیمت بلیط چارتری ضمانت می‌کند.

برای رزرو و خرید اینترنتی بلیط به چه چیزهایی احتیاج دارم؟

اینترنت –ترجیحاً پرسرعت-، تکمیل مراحل خرید بلیط در سایت تراول استارت و داشتن کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب